نخستین جمعه بازار کتاب (پویش کتاب بخریم)

نخستین «جمعه‌بازار کتاب» در راه است. جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲٫ تجربه‌ای تازه و دلنشین برای رفاقت بیشتر با کتاب و نشر در میهن عزیز ما. در این رویداد، که امیدواریم توسط سازمان‌ها و نهادهای مردمی دیگر در تمام نقاط کشور تکرار شود، کتاب‌هایی نازنین از سوی پنج ناشر مترقی ارائه خواهدشد و تعدادی از نویسندگان و مترجمان با علاقمندان و خوانندگان کتاب‌های‌شان گپ و گفت خواهندداشت. شاید هم این گپ‌وگفت تبدیل به نشست جدی و عمومی با مضمون کتاب خاص شود.

واقعیت آن است که هنوز دقیق نمی‌دانیم این جمعه‌بازارها چگونه برگزار خواهدشد و نتایج‌شان چه خواهدبود. اما این را می‌دانیم هر نشست و رویدادی که با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی برگزار شود، قطعا مفید و صمیمی خواهدبود. هدف آن است که رفات و دوستی‌مان با کتاب عمیق‌تر شود و ناشران کتاب‌های خوب تشویق شوند کتاب‌های بیشتری منتشر کنند.

همه امید ما و حتی شما به این است که با تعداد بیشتری از کتاب‌دوستان مواجه باشیم و گفت‌وشنیدهای‌مان پربارتر و دلنشین‌تر باشد.

در جمعه‌بازارها کتاب بخریم و در نوروز پیشِ رو به دوست و آشنا هدیه کنیم. تخفیف در نظر گرفته‌شده در جمعه‌بازار، صرفا به عنوان هدیه‌ای کوچک از ناشران به مخاطبان است نه ابزاری برای تشویق برای خرید کتاب. آنانی که به چنین رویدادهایی می‌آیند شان و منزلتی بسیار بالاتر از آن دارند که گرفتن تخفیف، آن هم در خرید کتاب، دغدغه‌شان باشد.
به امید دیدار در جمعه‌بازارهای کتاب.

جمعه بازار کتاب
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنیدx