سفر به شهر همدان، ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۲ خورشیدی

همدان، شهری تاریخی است و ریشه در باستان دارد. یکی از معدود شهرهای تاریخی ایران است که توانسته در برابر یورش های بی‌شمار بی‌خردی در توسعه، دوام آورد و میراث تاریخی و مدنی خود را حفظ کند. این شهر در دهه‌های اخیر تبدیل به نوعی آزمایشگاه تفکرات و مکاتب مختلف شهرسازی و معماری شده، با این حال، امروز می‌توان ادعا کرد نمونه خوبی از تاثیرات معماری معاصر را در این شهر می‌بینیم.

همدان هم برای گردشگران خوب و جذاب است هم برای مردم و اهالی خود همدان. شهر هم میراث تاریخی خود را دارد هم میراث غذا و خوراک خود را. همدان شهری یگانه است. این ظرفیت را دارد که تبدیل به شهر جهانی در دهکده بزرگ جهانی شود.

دانشگاه بوعلی همدان با معماری درست و شایسته‌اش، یکی از افتخارات این شهر است. دانش‌آموخته‌های معماری این دانشگاه، امروز، نقش‌آفرین در سیمای شهرشان هستند.
همدان موزن و بستر هم‌زیستی و مدارا هم هست. “استر و مردخای” شاهد این امر است. مردم خوب همدان با تنوع وسیع قومی و دینی، در طول تاریخ پربار خود در کنار هم و با مسالمت زندگی کرده‌اند. امروز هم همدانی‌ها به خوش‌خویی و مهمان‌دوستی معروف است.

همدان، دیدنی ها و نادیده‌های فراوان دارد. به ویژه اگر یک فرهیخته و کارشناس بزرگ میراث فرهنگی در کنارمان باشد.
همدان امروز را با طعم تاریخ و فرهنگ آن تجربه خواهیم کرد…

روز پنجشنبه ۲۲تیر ۱۴۰۲ خورشیدی این هم‌سفری را خواهیم‌داشت.
هزینه سفر شامل اتوبوسvip، صبحانه، ناهار و میان وعده محاسبه شده، و …
۱.۴۰۰.۰۰۰ هزار تومان برای هر نفر خواهدبود.

به‌دلیل محدودیت ظرفیت، علاقمندان باید ثبت‌نام کنند و راس ساعت ۵صبح در مکانی که اعلام خواهدشد برای سوارشدن به اتوبوس حاضر شوند.
نقطه شروع سفر برحسب نقطه مطلوب برای اکثریت هم‌سفران تعیین و اعلام خواهدشد.

سفر همدان

ثبت نام از طریق شماره های زیر:

۰۹۱۹۷۹۴۵۳۶۴-۰۲۱۳۶۳۴۸۷۵۸

0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنیدx