بازدید شهردار محترم منطقه دوازده، جناب آقای امیریزدی، از «خانه اردیبهشت اودلاجان» (نیمروز ۱۲ آبان ۱۴۰۰ خورشیدی)، فرصت مغتنمی بود برای طرح احیای اودلاجان به مثابه اصلی‌ترین پهنه قلب تاریخی تهران.

حوصله و توجه خاصی که آقای شهردار در بازدید بخش‌های مختلف خانه اردیبهشت داشتند، نشان از علاقه و عزم ایشان برای احیای اصالت و ارزش‌های تاریخی قلب تهران دارد. امید می‌رود با هدایت و جدیت شهردار محترم بتوان در دوره اخیر مدیریت منطقه، برنامه‌های ناتمام دوره قبل در این پهنه به اتمام برسد و برنامه‌های کامل‌تری برای احیای تمام پهنه‌های مخروب و رهاشده اودلاجان طراحی و اجرا شود.

در این بازدید اعلام شد برای تمرکز فعالیت‌های فرهنگی خانه اردیبهشت، «موسسه فرهنگی‌هنری اردیبهشت عودلاجان» با پروانه فعالیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاسیس شده که در همین زمان اندک هم فعالیت‌ قابل توجهی داشته و موجب افزایش حس تعلق مکان در میان اهالی محله شده‌است.

در جریان بازدید و مذاکرات، تاکید مشخص بر هم‌افزایی نیروهای بخش‌ها و نهادهای مختلف مدیریت شهری برای تسهیل امر احیا و ارتقای منزلت زیستی بافت تاریخی مورد تاکید قرار گرفت. امید می‌رود در فضای جدید کشور، هم‌نوایی و همکاری بیشتری بین سازمان شهرداری با سازمان میراث فرهنگی و سایر نهادها و سازمان‌ها برای روان‌سازی بازآفرینی و حفاظت منطقه تاریخی مرکز شهر فراهم آید.

«خانه اردیبهشت اودلاجان» ضمن سپاسگزاری از بازدید شهردار محترم منطقه، اعلام می‌دارد آماده همگونه همکاری و تشریک مساعی برای آبادی و احیای محله است. خانه اردیبهشت اودلاجان خوشحال است اعلام نماید که در دوره پیشین از حمایت‌های اداری و معنوی مدیریت منطقه، بهره‌مند بود و از این بابت منان و سپاسگزار است. به یقین دوره نوین مدیریت منشا خدمات عالی‌تر و غنی‌تر خواهدبود و اجر دنیوی و اخروی در پی خواهدداشت.

2
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنیدx