یک هفته فیلم و عکس

موسسه فرهنگی‌هنری اردیبهشت عودلاجان، متاثر از درگذشت زودهنگام «داود امیری»، فیلم‌بردار خوش‌فکر سینمای ایران، یک رشته برنامه برای بزرگداشت او برگزار می‌کند. او در اوج شکفتگی از میان ما پرکشید و رفت. یکی از آثار خوب او در مقامِ «مدیر فیلم‌برداری» فیلم ارزشمند «دلم می‌خواد» اثر بهمن فرمان‌آرا است. در سی‌وسومین شب فیلم خانه اردیبهشت اودلاجان، این فیلم را همراه با سارا قراچه‌داغی (همسر داود امیری) و با حضور کارگردان و بازیگر اول آن به تماشا خواهیم نشست.
علاوه بر تماشای این فیلم، نمایشگاهی از عکس‌های داود امیری خواهیم داشت که میهمانان ویژه‌ای از نزدیکان داود امیری، از مخاطبان میزبانی خواهندکرد. در نظر هست آلبوم کوچک و فاخری از چند اثر تصویری داود امیری با توضیحات خود او، چاپ و در طولِ برپایی نمایشگاه به مخاطبان عرضه شود.
نمایش فیلمِ «دلم می‌خواد» در قالب «شب‌های فیلم» موسسه، روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ خواهدبود که پس از تماشای فیلم پای صحبت کارگردان و دیگر مهمانان می‌نشینیم.
نمایشگاه عکس تحت عنوان «زردها بیهوده قرمز نشدند» روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ تا ۲۰ افتتاح می‌شود و تا آخر روز چهارشنبه ۴ خرداد ادامه می‌یابد. در جریان نمایشگاه، آلبوم گزیده عکس‌های داود امیری عرضه می‌شود با نوشته‌هایی از خود او در آخرین ماه‌های زندگی.
هفته فیلم و عکس داود امیری، با برنامه ویژه‌ای، روز چهارشنبه به آخر می‌رسد و اختتامیه آن از ساعت ۱۸ تا ۲۰ همان‌روز با حضور مهمانان و میزبانان ارجمند برگزار می‌شود.

داوود امیری, به یاد داود امیری, موسسه فرهنگی هنری اردیبهشت عودلاجان
1
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنیدx