جشنواره بین‌المللی فیلم زمین با هدف اشاعه فرهنگ، سبک زندگی و منش مدیریتی مبتنی بر «توســعه پایـدار»، در جهت حمایت از هنرمندان و فیلم سازانی فعالیت می‌کند که در عرصه‌های گوناگون مرتبط با امر «توسعه پایدار» فعالیت می‌کنند.

جشنواره با پخش و نشر آثار این هنرمندان، بستر مناسبی برای بیان هنری و سینمایی توسعه پایدار فراهم می‌آورد.

این جشنواره به صورت مستقل در بخش خصوصی توسط «موسسه فرهنگی‌هنری اردیبهشت عودلاجان» و سازمان مردم نهاد «تمدن سبزهنرمندان حامی محیط زیست» برگزار می‌شود.

جشنواره زمین اولین جشنواره سینمایی و فرهنگی کشور است که به موضوع و چالش بزرگ امروز دنیا، یعنی توسعه پایدار و مقوله‌های مرتبط با آن می‌پردازد. موضوع‌هایی ‌چون تاب‌آوری اجتماعی و سرزمینی، توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حفظ محیط زیست و منابع طبیعی هنوز هم دغدغه مهم روز هستند.

برگزارکنندگان این جشنواره، با سال‌ها فعالیت فرهنگی، سینمایی و محیط زیستی و از جمله برگزاری دو دوره جشنواره فیلم محیط زیستی، امیدوار هستند با رویکردی جامع و یکپارچه، در جریان برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم زمین، وجوه مختلف «توسعه پایدار» پوشش دهند.

این جشنواره با حمایتِ بزرگان و شخصیت‌های موثر سینما، فرهنگ، اقتصاد، مدیریت، سلامت و محیط زیست، و با تکیه تجربه‌های پیشین، می‌کوشد گام موثری در ارتقای فرهنگ توسعه پایدار در جامعه بردارد.

جشنواره فیلم زمین
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنیدx